Jeg kunne godt bruge lidt input på de forskellige tråde jeg har lavet hist og pist. FT har været god til at svare på flere af dem, men jeg kunne godt tænke mig input fra flere.
Det har nemlig afgørende indflydelse på hvornår forummet skal præsenteres for de engelsktalende på OG.
Primært kunne jeg godt tænke mig at poste i Town Hall, og så evt have snakket med nogle stykker af de mere regular inden. På den måde, kan man måske trække flere over. Som min pointe altid har været angående OG også. Jo flere regulars der bruger et forum jo mere tendens er der til at non-regulars vil bruge det.
F.eks. brokkede jeg mig en del over på et tidspunkt at crewet aldrig deltog i Reviewers corner. Piben fik hurtigt en anden lyd.
Derfor vil jeg gerne have hvis vi kunne gøre sådan at vi fik kigget nogle af tingene igennem, og fik lavet nogle af de tiltag jeg har skrevet om.
Ranks er en af de vigtigere. Det skulle være til at lade sig gøre at få klaret flere af de ting som folk har beskrevet i "features jeg savner" også. Og med lidt assistance hist og pist kan vi også få flere ting op at køre. Angående Forums-forslag modtager vi stadigvæk gerne nogle, og hvis det er nogle i ønsker at mode siger i bare til. Dog kræver jeg, og jeg er sikker på at jeg også taler på Montes vegne her, at folk har tid til at klare jobbet. Det nytter altså ikke noget at kigge herind en gang hver anden uge og kigge lidt rundt. Man skal gerne kunne være herinde i helst en gang om dagen. Hvad angår selve det at finde ud af jobbet, så kræver det ikke så meget og værktøjerne er meget nemme at lære.
Mit ønske er at vi kan gå public i starten af næste uge. JEg kunne godt tænke mig at vi inviterede folk ind som vi synes skulle komme herind. Sendte dem en PM og så venter vi en dag og poster derefter i Town Hall.
Så får disse medlemmer muligheden for at komme forrest i køen til at kigge på forummet og komme med forslag. Derefter bliver det nemmere at få andre til at kigge ind, er min opfattelse.
Jeg har et par fyre i baghånden som jeg godt kunne tænke mig at bruge herinde evt til nogle af de mere avancerede features. De to er allerede medlemmer. Den ene, Spaceman Spiff, er en gammel klassekammerat som har en hjemmeside der omhandler bl.a gamle konsoller og spil. Han er igang med sin Ph.D på DTU og er generelt et ganske klogt hovede.
Den anden anden, Thomsen, er en kammerat fra gamle dage, som har kanon forstand på computere, er ganske god i kodning og blandt andet er mit store håb som freelancer for Connect-webdesign.dk.
De er begge to flinke fyre, og jeg håber at de vil deltage herinde, og kan finde tid til det.
Jeg håber samtidig på at alle herinde vil prøve at præsentere siden for nogle kammerater, så vi rigtigt kan få gang i siden. Og muligheden står stadig åben for at få et Old School-forum til sin gamle klasse. Der må da være nogle af jer der synes det kunne være fedt at samle sin gamle efterskole, folkeskole-, gymnasieklasse eller lignende herinde.

Nå men lad mig høre noget input om dette også. På sædvanlig vis er al feedback hjælpsom, og hellere lidt feedback end ingen.