kualle wrote:En lang sætning er ikke det samme som et langt indlæg. - det må selv du da kunne forstå?!
Det har jeg heller aldrig påstået
Så med din formulering kommenterede du min sætningslængde og ikke min indlægslængde, hvilket er noget helt andet.
Nej, men min formulering er åbenbart ikke tydelig nok
Men nej, en bestemt længde af indlæg er ikke noget, man bør goutere. Men derimod kan man godt stræbe efter et gennemsnit, der jo så ville kræve, man skrev flere 'seriøse' indlæg, hvor gennemsnittet jo er en del højere. - det er trods alt svært at komme med sit syn på Islam på kun 300 tegn. - i hvert fald har man ikke så mange argumenter da...
Jeg siger ikke at et indlæg ikke må være langt eller bliver bedre af at være kort.
Det jeg siger er at det meste af hvad vi skriver her i den frie tråd som baren jo er, vil det meste af tiden kunne skrives kortfattet. Mest fordi at de ting vi skriver her ikke er at skulle argumentere for Islam eller andet, som kan være svært på 300 tegn

Med det sagt siger jeg, at jeg har det bedst med de små korte indlæg uden for meget udenomssnak og ligegyldige henføringer osv.
Det betyder stadigvæk ikke at man ikke må, eller det er bedre for andre. Jeg kan kun tale for mig selv, hvilket jeg forhåbenligt oftest giver udtryk for

disclaimer: "Der findes undtagelser"
Nu har jeg f.eks mistet overblikket over mit eget indlæg, så håber jeg fik skrevet det der skulle skrives, ellers må jeg lige forsøge igen

[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]