hehe tillykke med det Ingen overraskelse i at du blev den heldige der nåede det først
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]
Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Så nåede jeg sørme også de 100 indlæg.. Der er ret skræmmende..
Total posts: 100
[27.78% of total / 14.29 posts per day]
næsten 30% af alle indlæg er mine..
Det får mig næsten til at tro at jeg spammer, men jeg synes da at jeg holder et vist niveau med mine indlæg ? Eller er det bare spam ?
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Tillykke med de 100 indlæg... Faktisk imponerende af 2 af vores brugere FT og Chrølle står for 60% af indlæggene ... Og nej jeg ser dem ikke som spam...
Tillykke da 60% af alle posts... O_O Det er sq pænt meget.. Ja jeg er selv lige blevet "En rigtig forumgænger..." Jeg må sgu til at stramme mig an, hvis jeg skal kunne følge med.. Men jeg går jo på efterskole, så det er ikk så nemt.. PT har jeg Multimedie... :rolleyes:
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]
Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Nogen der har et sted jeg kan bo? :P:P nasse nasse nasse ;)
Kan lave mad alt ligefra at koge et æg, til at lave forårsruller og spaghetti med KATCHUP til, det mestrer jeg lige Pomfritter går også lige an, så jeg er en nyttig herre, ku fx auktioneres væk til højest bydende :D
Tillykke tillykke Monte Så nåede du også over de 100
Synes det er uretfærdigt at jeg bliver vist som mod og ikke har nogen titel Det er hårdt at være mod Selv admins har fået rettet deres til
*Sætter sig over i hjørnet og græder*
Du siger bare til hvis du vil have det rettet til også
JEg kan ordne det i morgen tidlig, så det er væk når du er herinde igen.
EDIT: I min totale travlhed har jeg glemt at fejre at jeg er passeret indlæg 200....
Men det er sgu også skægt hvordan ejg står som den sidste der har skrevet i praktisk talt alle trådene... Det har nok noget at gøre med at jeg følger med alle steder endnu, for at få en fornemmelse af hvad folk synes, laver og tænker.
Når forummet bliver større (læg mærke til NÅR og ikke HVIS) så kommer det nok ikke til at fungere lige sådan
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
Jeg vil da gerne have min titel at vide Nu vi er ved off.. Hvorfor er det så breeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt ? :S
Så lige for at holde lige on topic.. Jeg er over 150
FogToo wrote:Tillykke tillykke Monte Så nåede du også over de 100
Synes det er uretfærdigt at jeg bliver vist som mod og ikke har nogen titel Det er hårdt at være mod Selv admins har fået rettet deres til
*Sætter sig over i hjørnet og græder*
/me bukker og takker
Kan holde et 180 indlægsjubilæum, men jeg vil hellere holde op med at takke dig og andre, I de forkerte tråde.. Det virker bare forkert.. Det ligner Heroes.dk forum, og det er ikke noget at være stolt af Skynder mig lige at lave 20 indlæg og komme på 200