vi tager et smut til tyskland for at købe mad, øl, vand og sprut og så noget tobak som ikke sælges i danmark

vi får vores ven til at købe noget fed til os, da vi begynder at drikke og vi tager det meget stille og roligt...
den første aften får vi 3 klager

vores ven går et par gange i løbet af aften, nå ja der bor jo mange mennesker og det var bare en lille 1 værelses vi sidder i...
jeg modtager en besked, " jeg vil gerne lige snakke med dig inde i XXX... kom om 2 min "
på vej ud åbner han sin fryser og stopper noget i lommen, da jeg kommer ind ligger der 3-4 poser på bordet. amphetamine, E, og kiks.
har spørg om jeg vil have noget, så jeg får 1 streg, har taget det før, han var begyndt at sælge og selv tage en del.
som dagene går oplever jeg nogle ting jeg ikke anede fandt sted.
mig og min ven går over til en anden lejlighed, da vi kommer ind ligner det noget fra en film, hvis i kan se pusher og forrest gump for jer,
der blev taget alt muligt O_o
vi kunne ik gå nogle steder i byen uden at blive tilbudt stoffer. på et tidspunkt kommer er en af mine venner ved at komme op og slås
en ven af ham min ven er ved at slås med tilbyder mig piller osv... folk solgte åbenlyst overalt, selv en DJ forlod sin plads for at sælge på toiletet
jeg ved godt det ik er svært at skaffe stoffer, eller sælge med rigtig god profit, og jeg ved også godt at vi blev smidt ind i et miljø hvor alle tog stoffer
men er det virkelig så udbredt overalt i landet? eller er det bare nogle steder? for selv på diskoteker hvor der blev spillet pop musik blev der solgt store mængder...
og nu vi har fat i det med stoffer hvad er jeres erfaringer med stoffer?