En lille reklame måske. Danmark har endelig fået en animekanal... Nice
Så lykkedes det langt om længe!! Vi kan nu stolt præsentere Danmarkhistoriens første landsdækkende, uafhængige kanal's første afsnit af første serie!
Vi ved at mange har ventet på dette, og vi har selv ventet på det i to år nu. Vi håber og tror at dette bare bliver det første skridt ind i en ny medieverden for uafhængige fans. Vi har nu bevist at man kan tage kontrollen, når alle de store og fine kanaler nægter at lytte til almindelige seereres ønsker.
Genialt initativ....
Indtil videre er første afsnit lagt op... og der er selvfølgelig danske undertekster...
Dog er det kun muligt for personer bosiddende i danmark.
Og det er nede til imorgen
Ved ikke med de danske undertekster.. Jeg har fået et eller andet forhold, at det skal være engelske, for at være "rigtigt". Som der burde været sagt.. Smag og behag..
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Jeg er skam meget enig
blev lidt skuffet da jeg først havde klikket mig derind, og så at der var nede.. Sådan noget må du kontrolere
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]