Baren

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Chillum
Legend

Post by Chillum »

Jeg skrev en opgave hvor jeg skulle skrive en novelle til et billede.. Under andre omstændigheder ville det være en af de opgaver jeg ville tage afstand fra, men jeg synes bare dette stileoplæg var noget lort.. Jeg kan bedst lide hvis der er en artikel med en masse holdninger, hvor jeg så skal skrive mine meninger og holdninger selv... Men sådan en var der ikke... Grr.. Men jeg endte med at skrive 3.5 side med halvanden i linjeafstand... Men som kualle siger er det ikke altid kvantiteten der er afgørende.. Sidste år skrev jeg som sagt 8 sider, og det er altså ret meget når det hele er i hånden.. Især hvis man skriver kladde først, hvilket jeg gjorde.. Den fik jeg 10 for, og jeg er ret spændt på hvad jeg får for denne her, for jeg tror enten at den er rigtig god, eller rigtig dårlig.. jeg tror ikke at det er en mellemting...
I matematik satser jeg på et 9-tal, og i engelsk.. Tjah... 9 eller 10 håber jeg i hvert fald på... Men der går lige en halv måneds tid før jeg får karaktererne vist nok.. :roll:

Så er det ellers weekend hva? :D Jeg var i Tivoli igår med nogle venner... det var meget skægt.. Carpark North spillede, men det var nu ik lige så fedt igen.. Bryder mig ikke rigtigt om deres musik, især fordi det hele lyder ens i mine ører.. :roll: Men jeg ærgrer mig lidt over at jeg ikke fik prøvet den nye forlystelse, Himmelskibet (De kalder den verdens højeste karusel med sine 80 meter).. Ikke fordi jeg ikke turde, men vi fik bare fortalt at det ville tage halvanden time i kø :shock: Så det gad vi nu ikke... Men på et eller andet tidspunkt skal den sgu prøves! Ingen tvivl om det..! ;) Tror jeg køber sådan et Wild Card som det hedder, hvor man får gratis indgang, gratis turpas og tilbud på forskellige restauranter hver gang man er der... Sådan et koster 750 kroner, men de er tjent ind igen efter 3 besøg.. Og der kommer også en masse og optræder til Fredags rock, som jeg gerne vil se..

*Snupper en øl...*

Hooold da op, det var noget af en smøre.. Det ligner ellers ikke mig :roll:
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Det lamslog åbenbart også alle os andre :-)...

Hej med jer, her sker ikke meget!?
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Jeg har simpelthen så travlt for tiden... Som i kan se bliver jeg nødt til at tage natten til hjælp nu for at få kigget CWF igennem...

Vi rejser til Grækenland natten mellem lørdag og søndag, og bliver der en uge. DEt bliver SÅ FEDT!
JEg glæder mig vildt meget, for jeg har knoklet jeg ved ikke hvor meget i løbet af denne her uge. 3 aftener har jeg været på arbejde....Jeg beskriver lige.
Man: 08-21.30 (Var jeg hjemme)
Tir: 08- 21.00 ----II------
Ons: 07 -16.30 og så fuld knald på hele aftenen...
Tors: 10.30-20.00 (tror jeg den var...) Og så vasketøj
Idag: 10.00-21.00 og igen med fuld knald på.
Imorgen hedder den så pakke, hente opvaskemaskine, kufferter og gøre rent... (JEg fatter aldrig hvorfor man skal gøre rent lige inden man tager på ferie....:rolleyes: )
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Monteque
Tycoon

Post by Monteque »

Go' ferie Chroelle :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
Thwister
Probably a spambot

Post by Thwister »

Hello boys and girls. Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har været her, eller det var så på det andet forum, but never mind how are you all???

Møjn Fra Thwister(der sidst var inde på oldgames.nu i 2003)
Monteque
Tycoon

Post by Monteque »

Jamen velkommen til dig Thwister. :)
Håber du nyder opholdet her.... :)
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

er godt nok noget tid siden jeg sidst har kigget her inde :P

*vinker pænt*

skulle nok få noget mere tid nu her... skal lige op til 2 eksamner så er der ferie ^_^
FogToo
Warhero

Post by FogToo »

Så er jeg ved at komme ned på jorden igen.. Har været en hård tid at komme igennem..
Orker ikke lige at læse tilbage, selvom man måske egentligt burde.. ? :P Jeg har ikke haft så meget tid eftersom jeg har læst op, og været på druk.. Men er ved at være overstået i og med at pengene er brugt, og eksaminerne overstået ;) Så nu venter en lang sommerferie.. :)

Iøvrigt fulgte i med i melodi grand prix ? Og hvad synes i om vinderne ? :) Jeg synes det var sjovt at det har vendt så meget at Finland rent faktisk kan vinde.. De har altid været autrære, men på samme tid også været nyskabene.. Jeg synes også Lithauen var noget for sig.. Selvom de blev buuet ud.
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Monteque
Tycoon

Post by Monteque »

Lordi var den eneste rigtige vinder... Simpelhen genial sang... Bedre end al det pop vi normalt ser i et grand prix... :D
FogToo
Warhero

Post by FogToo »

der er altid kun en rigtig vinder ;) nemlig dem med flest point.. Jeg synes generelt at Lordi's musik er genialt.. Dog synes jeg at det de havde med til melodi grand prix, er i den lavere ende af skalaen i forhold til hvad de ellers har lavet :)
Melodi grand prix har jo altid været meget snævert hvad angår hvad der har vundet.. Men nu med Lordi's sejr er det ændret lidt.. Jeg håber da at vi kan få noget lige så nyskabende inden for Melodi grand prix genren igen næste år..
Jeg stemte ikke, men jeg syntes altid at Finland stiller autræt op.. Og har været en af dem jeg altid har syntes skulle belønnes for nyskabelse..
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Sorex
Prospect

Post by Sorex »

hey er nu tilbage for fuld kraft, har ikke kunne være herinde siden sidst fordi jeg (hvor utroligt det end lyder) kun har befundet mig steder hvor der ikke var internet :?: :!: og nej det var ikke en hule i afghanistan.

ellers er der ikke sket det vilde i mit liv, har fået nyt job som skolevikar. og til alle jer der bare har overvejet det: lad for guds skyld vær med at sige ja til at ha 2 klasses børn!!! de kan godt nok drive en sindsyg.
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Ja så er jeg tilbage, og lige angående Sorex kommentar om 2. klasser...
Jeg har så en 2. klasse hver dag fordi jeg er primærpædagog for dem... Jeg vil godt bakke op om Sorex på det punkt... :D

Det er smaddergodt at se at Twister også er kommet tilbage, selvom det er noget tid siden at han serverede sin sidste fadbamse i den danske bar. JEg tror gudhjælpemig det var inden vi fik Den nye Danske bar op at stå inde på OG.
Godt at se gamle venner igen.

--Mark Twain
Monteque
Tycoon

Post by Monteque »

Jamen velkommen tilbage Chrølle.... :)

Og velkommen til dig Twister, kan godt nok ikke huske dig fra OG, men det var nok før min tid. :)
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Det var det ja. JEg kan knap nok huske hvem der var derinde dengang. Muldav? Rabonzo? Nixscript? Kualle selvfølgelig. PEderJ? Scythe også selvfølgelig, og Boxxo24. Cloudstrife? Don GJølle? Gizmo? Guybrush var også. Indemaijinj! IvanMort? LP4ever? Pepsi var vist kommet. Var FT også? Sonic-Wave (gad vide hvad der skete med ham?) Luffyo? MTK? Retroplay? Whitey? Zchidzo?
Øh...Ja det er vist egentlig lidt længe siden Twister :D Der er mange navne der som jeg ikke har skrevet i meget lang tid....

EDIT: Og så huskede jeg lige:

Tillykke med de 22 SOREX

--Mark Twain
Chillum
Legend

Post by Chillum »

så vidt jeg husker gik der vist ikke ret længe før twister stoppede, til jeg startede.. er ikke sikker :roll:

Men velkommen tilbage chrølle! God ferie?

Og ja, tillykke med gårsdagen, Sorex...

SÅ er de mundtlige eksamener gået igang.. Jeg var oppe i mat igår og fik 9.. det synes jeg er meget godt.. :D
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Det lyder sgu da meget godt. Jeg ville i hvert fald være glad for et 9 tal i matematik.

Forresten Chill. Du har en PM :D

--Mark Twain
Monteque
Tycoon

Post by Monteque »

Ups, det glemte jeg. :oops:

Men tillykke med de 22 Sorex. (Bedre sent end aldrig) :)
Monteque
Tycoon

Post by Monteque »

Glæder mig; skal ude og køre go kart på den store bane i Roskilde, og når arbejdet betaler halvdelen siger man ikke nej. Lidt ærgeligt er der kun 13 tilmeldte, men det skal sq nok blive fedt alligevel. :)
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Ja, nu er det jo eksamenstid igen...
Jeg var oppe i Samfundsfag igår. Et fag jeg bestemt ikke har brændt for. Da det mest af alt er udenadslære (på gym. niveau i hvert fald). Men jeg trak det samme som til årsprøven i anden g, og fik også samme karakter. Hvad jeg så har lært det 3. år, må stå hen idet uvisse ;-).
Sorex
Prospect

Post by Sorex »

hehe mange tak for lykke-ønskningerne.

så er det vel her jeg heller må gi en omgang på min regning nu når jeg fylder år :D

åh ja eksamnestiden... den er jeg godt nok glad for jeg aldrig kommer ud for igen... men held og lykke til dem der skal op.
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity