Jeg skrev en opgave hvor jeg skulle skrive en novelle til et billede.. Under andre omstændigheder ville det være en af de opgaver jeg ville tage afstand fra, men jeg synes bare dette stileoplæg var noget lort.. Jeg kan bedst lide hvis der er en artikel med en masse holdninger, hvor jeg så skal skrive mine meninger og holdninger selv... Men sådan en var der ikke... Grr.. Men jeg endte med at skrive 3.5 side med halvanden i linjeafstand... Men som kualle siger er det ikke altid kvantiteten der er afgørende.. Sidste år skrev jeg som sagt 8 sider, og det er altså ret meget når det hele er i hånden.. Især hvis man skriver kladde først, hvilket jeg gjorde.. Den fik jeg 10 for, og jeg er ret spændt på hvad jeg får for denne her, for jeg tror enten at den er rigtig god, eller rigtig dårlig.. jeg tror ikke at det er en mellemting...
I matematik satser jeg på et 9-tal, og i engelsk.. Tjah... 9 eller 10 håber jeg i hvert fald på... Men der går lige en halv måneds tid før jeg får karaktererne vist nok..
Så er det ellers weekend hva?

Jeg var i Tivoli igår med nogle venner... det var meget skægt.. Carpark North spillede, men det var nu ik lige så fedt igen.. Bryder mig ikke rigtigt om deres musik, især fordi det hele lyder ens i mine ører..

Men jeg ærgrer mig lidt over at jeg ikke fik prøvet den nye forlystelse, Himmelskibet (De kalder den verdens højeste karusel med sine 80 meter).. Ikke fordi jeg ikke turde, men vi fik bare fortalt at det ville tage halvanden time i kø

Så det gad vi nu ikke... Men på et eller andet tidspunkt skal den sgu prøves! Ingen tvivl om det..!

Tror jeg køber sådan et Wild Card som det hedder, hvor man får gratis indgang, gratis turpas og tilbud på forskellige restauranter hver gang man er der... Sådan et koster 750 kroner, men de er tjent ind igen efter 3 besøg.. Og der kommer også en masse og optræder til Fredags rock, som jeg gerne vil se..
*Snupper en øl...*
Hooold da op, det var noget af en smøre.. Det ligner ellers ikke mig

[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]
Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!