Det skægge er jo at mange af de folk som er med i udviklingen af siden er meget aktive. Der er trods alt en del subforums som er skjulte for medlemmer der ikke deltager i den udviklende fase (aktivt - ment som at mange deltager med ideer og feedback, hvilket er ganske fedt.) og alle disse deltager jeg i, mens dem som rent faktisk har ansvaret for noget vedrørende det, for eksempel coders, går så offline og laver noget code som de bruger timer eller dage på, skriver om det i forummet og jeg kommenterer og de går offline igen og bruger timer igen. Det viser altså at jeg langtfra er den eneste aktive, men bare PÅ forummet er jeg mere eller mindre. eMTe laver meget arbejde offline, Maz og Spanek ligeså og Dizi og madsolsen (når der er noget til ham).
Se bare på hvor meget tid du selv har brugt på at undersøge OG for tråde der skulle flyttes herover...

Det er skægt hvordan meget af tiden med at udvikle en side er ganske usynlig. Jeg tror personligt at jeg (i tanker, skriftlighed, research og mailskrivning, OG forumtid) bruger en 3-4 timer på CWF om dagen. JEg har umenskeligt mange noter omkring features, spil, ideer blueprints, og lignende liggende i skuffer, tasker, lommer og på bordet foran mig.
Jeg har anskaffet mig en notesbog som jeg vil bruge til CWF, alene for at undgå flere aftner tilbragt med at af-fnugge tøj fordi en lap i baglommen ikke kom ud inden tøjet røg til vask.
Back on topic: JEg overvejer også stadig hvordan og hvorledes angående et reward-system herinde. (JEg undgår at bruge ordet points her).