Baren

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
kualle
Tycoon

Post by kualle »

28 år! Wow. Det er jo ingen alder vor en vortet far ;-). - eller hvad man nu siger ;-).

Men så det hele bobler lidt hjemme ved jer, hva´ Christian. Det er da for fedt!
Jeg har netop videregivet nyheden til Søren, han er målløs. Han troede ikke, du kunne sådan noget ;-). Det gjorde jeg vel heller ikke. En 28-årig computernørd, der er pædagogmedhjælper. Han ved sgu da ikke, hvordan man gør en pige gravid ;-).
Guybrush
Member

Post by Guybrush »

nu har jeg tydeligvis også været væk i et stykke tid men det skal da ikke hindre mig i (dels at tage den øl Chrølle skylder mig) og dels at sige et stort

*tilføj større tekst, flere farver og flottere font i din kreative hukommelse*TILLYKKE*hold med at tilføje større tekst, flere farver og flottere font i din kreative hukommelse*

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Dv

Er jeg rigtig glad for at høre, når jeg nu ved vhor længe det har været ventet - jeg er lykkelig på dine vegne!

omkring mig selv har jeg lidt travlt lige i øjeblikket - er startet på fysik efter at have indset, at medicin ikke lige var mig - er lidt hårdt at komme i gang igen, men også rart - må se om jeg ikke kan få snøvlet mig lidt mere herind i fremtiden

EDIT: 28 år .. jamen som tiden dog går - jeg mindes tydeligt de dage hvor du ikke var andet en en kåd 25-årig :D:D:D:D:D:D:D:D - tillykke med det også :)
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Tak skal i ha' drengene. DEt sætter jeg sgu pris på.
JEg synes skægt nok også det var igår at jeg var en kåd 25 årig. :p

Tingenen bobler som aldrig før i mit liv, og jeg knokler hårdt på, men jeg lover jer at når klokken slår 23.00 og jeg stadig er igang med at lave noget arbejde for 16. time i træk, 5 uge i træk...Ja så står jeg stadig med et stort dumt grin på læberne. JEg tror at lykkelig beskriver det meget godt....

Jeg håber ellers at alt kører for alle. Det er da spændende med dit karriereskift Søren. Hvad fik dig til det?

Og Sander hvad sker dig for dig din score-buk :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Hehe. Tjah. Sådan går det jo. Man kan vel et og andet, når det kommer til piger. Jeg vist også har spurgt dig om hjælp i gamle dage.

Men lykkelig! Wow. Fedt. Tillykke med det. Det er ellers ifølge efterkrigstidsforfatterne ikke et stadium, man kan nå. men kun noget, man kan forestille sig. Så du er nået skridtet videre, min dreng. - det første menneske :-D. - tillykke med det!
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Jeg tror de var meget ensomme og barnløse de forfattere :D

--Mark Twain
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

Bliver det sværere og sværere Peps? Det kan jeg ikke nikke genkendende til. Det bliver sjovere og sjovere. Man lærer jo efterhånden teknikken at kende. Og så bliver det sjovt at forsøge at finde en, der ser andet end bare godt ud. - en man faktisk gider.
har aldrig haft det nemt med det gøre arbejdet færdigt men ja altid sjovt at prøve :P

har ik lige fået sagt GRATZ til dig chrølle.. har som sagt haft internet problemer.. det skulle være fixet i morgen.. men hvis jeg ik laver lektier er jeg på arbejde eller i gang med kortet så.. der går nok noget tid før jeg giver den gas med lidt spam ^^
kualle
Tycoon

Post by kualle »

man skal bare flashe sin overkrop, så er det arbejdet done ;-) :-D.

Hvad arbejder du med? (kualle, der regner med ca 2 uger, før han får et svar fra peps ;-) )
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

pfff min quote virker vist ikke så nvm :) rolig rolig folk har noget der hedder weekend... køre ny stil.. sidder stort set aldrig ved en computer mere ^^
Sorex
Prospect

Post by Sorex »

*vælter ind og bestiller en stor fad ovenpå dagens hårde arbejde*

puhaa... har lige fjernet en hel hæk af bambus... det er godt nok noget l*** at ha med at gøre, jeg er helt sikker på at det er noget Fanden har skabt i vrede.

så hvis der er nogen der spørger om i er friske på at fjerne sådan noget, så sig for guds skyld NEJ!!
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
FogToo
Warhero

Post by FogToo »

Bambus fjernes da nemt med en smule dynamit.. Det var da ihvertfald sådan vi fjernede det i sin tid.. Er ikke noget man skal give sig i kast med pr. håndkraft ;)
Eller man kan låne en lille "gummiged" eller bobcat, hvis du synes det andet var lidt ekstremt ;) og så grave et hul foran og trække den ud.
Har fjernet bambus mange gange, og det er ikke noget problem, hvis man bare bruger det rigtige værktøj :)
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Jeg har også været på den med hånkraft. Vi var to mand, en økse og to spader... DEt krævede en del øl bagefter og masser af hvile.

--Mark Twain
FogToo
Warhero

Post by FogToo »

som sagt.. Er det hårdt, så brugte man det forkerte værktøj ;) Du ville vel heller ikke forsøge at skrue med en sav vel ? ;)
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Sorex
Prospect

Post by Sorex »

tja når man nu hverken har dynamit eller en bob-cat i garagen, så er man nød til at klare sig med det man kan få fat i, og hvad vi ikke brugte af underlige redskaber (f.eks. et ko-ben) før end vi fandt ud af at en økse og en spade var det der virkede bedst
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Jah. Det virker altså drastisk med dynamit.
Og hvad er der nu galt med en rigtig arbejdsdag. Det er da ligesom at tænde et lejrbål med sprit. Hele handlingen mangler. Det der gør det fantastisk. Fordybelsen. Det er jo en form for trance at udøve hårdt arbejde, hvor man kan se, man kommer frem mod målet. I hvert fald en form for meditation. - det ville da være synd at tage den væk, ved at bruge overdrevne midler som dynamit og bobcats.

Hmm...

I feel like dancing.
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Chroelle wrote:Jeg har også været på den med hånkraft.
Hånkraft? Det vil sige, I håner bambussen til den visner.
Hvilket leder tankerne tilbage til Monty P.
"Go away or I shall taunt you a second time". :-D.
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Ja, hvis bambussen ikke kan klare mosten må den jo smutte, inden vi driller den igen. Virker til enhver tid bedre end en bobcat. :P

--Mark Twain
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Chroelle wrote:Ja, hvis bambussen ikke kan klare mosten må den jo smutte, inden vi driller den igen. Virker til enhver tid bedre end en bobcat. :P
Og jeg havde altid troet, det var Postmand Per, der havde en kat, og Byggemand Bob ikke var til dyr, men kun store maskiner! - men sådan kan man jo blive så snydt! ;-)...

Går det godt med hendes mavse, Chrølle. Glæder du dig til, du skal vågne midt om natten til gråd! :-D.
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Well. Det går lidt af helvede til med hendes mave, i og med at hun er indlagt for tredje gang, og knækker sig i stride strømme...
Barnet har det dog fint...
(Udover selvfølgelig at det bliver født med -20.000 chancer fra vores side af...)

Og ja jeg glæder mig til jeg skal vågne midt om natten til gråd for det er et skridt op fra nu.... :rolleyes:
Nå nu vil jeg se at komme under dynen. JEg har været derude siden klokken 9 imorges og er først kommet hjem for kort tid siden....

--Mark Twain
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Jah, stakkels unge. De forældre... Æv for den. Der er sikkert ingen gener, der er værd at få med sig. - hvor er det dog en trist skæbne, allerede fra før fødslen ;-) (joke intended).

Men hvis det bliver en dreng, så skal du lige sende ham til Fyn, eller hvor jeg nu bor på det tidspunkt, når han bliver en 6-7-8 år gammel. Knægten skal i hvert fald lære, hvordan skakbrikkerne flytter. Samt at kunne spille bare en anelse skak. Det er almen dannelse :-).

- er der andre end mig, der hader GBs smileystorm :-P
FogToo
Warhero

Post by FogToo »

jeg kan godt spille skak. Er jeg så dannet ?
At jeg så taber mod dresserede aber og retarderede giraffer har ikke noget med sagen at gøre ? Bare at jeg kan flytte rundt på brikkerne ? :P