Hvorfor lige Svendborg.. Skræmmende sted..
Ihvertfald de gange jeg har været der
Giver lige en omgang for min semi jubilæum.. Over 150 indlæg..
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Chroelle wrote:
I så tilfælde så passerer jeg dagligt. Jeg arbejder i Virum selv:D
Og velkommen til.
Interessant, hvor?
Og ja forresten, jeg går på Nærum Amtsgymnasium og bor i Virum
Men jeg står til at skulle flytte til Svendborg her efter 3.G...
JEg arbejder på Hasselvej SFO, som er tilknyttet Fuglsanggårdsskolen.
Jeg har før arbejdet på fritids/ungdomsklubben og på Kongevejens SFO. Så jeg har været lidt rundt omkring.
Og ja, så bor jeg lige ved siden af gymnasiet, så chancen er der for at vi har passeret hinanden engang imellem. Mig på vej op til bussen på skodsborgvej og dig på vej den anden vej gætter jeg.
Og hvorfor Svendborg stemmer jeg også lige i.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
Verden er lille...
Svendborg, fordi jeg stadig bor hos mine forældre. De flytter til Svendborg, da min far for nyligt har fået job i Ringe.
Jeg regner kun med at blive boende et halvt år tid, hvorefter jeg igen flytter... Denne gang til Aalborg
-In an average living room there are 1,242 objects Chuck Norris could use to kill you, including the room itself.
-[url=http://s1.bitefight.dk/c.php?uid=17752]Tør du klikke her?![/url]
Synes bare det er så langt fra alting... Ingen nævner Møns Klint Jeg er flyttet
Flytter ikke forhåbentligtvis før om et stykke tid.. synes ligesom jeg er faldet til her, og så koster det kassen for at leje en bil til at transportere..
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Man må sige at der er sket noget emd forummet henover natten.
Jeg lukkede ned igår omkring 23 tiden. Og da jeg stod umenskeligt tidligt op idag, fordi kæresten skulle møde tidligt og fik vækket mig, så gik jeg selvfølgelig herinde. 32 nye posts siden mit sidste besøg...
Jeg har en anelse om at jeg kommer til at være herinde meget idag
Tjo... Kommer vel lidt an på hvad du skal arbejde med ? Hvis du skal køre ambulance, eller på anden måde kan komme til at bringe mit liv og legeme i fare, ved jeg ikke hvor god ide jeg synes det er.
Chrolle.. Det er lækkert at der er kommet så meget gang i det.. Det er nyt det er spændende.. Aktiviteten daler vel lidt igen, når folk lige har følt hinanden på tænderne osv ?
Du nyder de lange arbejdsdage kan jeg forstå Jeg har fri idag, og har valgt at holde den helt fri.. Trænger til at lave noget fornuftigt... Det er jo ikke det jeg får mest tid til at gå med
Spiller for meget Trackmania, men jeg synes dælme det er svært at styre.. Har ikke kunnet komme på nettet og spille endnu, der er altid fyldt op..
Altså jeg synes det er fedt at der kommer så mange medlemmer til. I er som sagt meget velkomne til at invitere flere herind.
JEg har sat et mål for siden om at have ca. 50 medlemmer når vi afslutter weekenden. Så må vi se om vi kan leve op til det. Så sætter vi et nyt mål for næste uge.
Det er bare med at få folk herind...
JEg tror også at aktiviteten falder igen, til noget mere roligt, men hvis vi kan få et konstant flow af folk fra OG til at kigge herover så skulle det være til at klare... Og andre steder vel at mærke...
Jeg har prøvet både at få folk til OG og her, og et par stykker har da oprettet sig, men de er aldrig faldet til.. Det handler meget om at kunne komme ind.. Det kan være meget svært at "mase" sig ind, hvis der allerede er en samlet gruppe (os).. Vi er jo godt sammentømret. Ikke at vi ikke vil være rare og venlige over for nye, men fra deres synspunkt, kan det godt være svært..
Kan da huske den gang jeg kom til, var det meget svært, men jeg er også en ret sky person af natur..
Skååål I går lige inden midnat havde der været over 25 personer online i løbet af dagen.. Det er da en bedrift i sig selv ?
Trackmania bliver ikke lettere når man kører om kap med andre og endda tilsat en masse loops og jumps og andre forhindringer... Mange gange skal mange være heldig, hvis man kommer i mål... Nogle af multiplayer banerne er sindsyg svære...
Hmm har ikke haft problemer med at komme på serverne endnu.. Er kommet på ved hvert forsøg....
øvelsesbane F-5 kan jeg simpelthen ikke klare.. Den overgår mine evner
Har lige brugt de sidste 30 minutter igen.. Jeg kommer ikke rundt i svingene.. Formår ikke at opnå høj nok fart til at jeg ikke glider ned..
Ellers er jeg ved at være igennem samtlige øvelsesbaner.. Har fået en god del guld, og et par enkelte endnu bedre, som jeg ikke kan huske hvad hedder.. Fandt først ud af at der var noget bedre en guld i E
Men gider ikke gå tilbage til de første.. De er vel også så nemme at det er svært at forbedre sig.. ?
In total 31 user have visited this site today :: 17 Registered, 0 Hidden and 14 Guests, 7 of them within the last hour.
Altså der er nok en god chance for at de 14 gæster er de samme som de 17 registrerede... Men alligevel.
Jeg håber på at endnu flere kommer til inden dagen er omme.
Vi er trods alt blevet 9 medlemmer tungere siden jeg gik public i Town hall. Jeg har også lige været inde og snakke om os i det officielle danske phpBB forum, og lavet en invitation til folk om at komme på besøg...
Kunne da være hyggeligt, hvis vi fik nye udefrakommende ind Vi er jo så gæstfri
Men alligevel 17 registrerede Det er da fint ?.. Det gik da ihvertfald hurtigt fra at vi kun var os få, til at vi fik en del ekstra ind ?