This is a thread to exchange knowhow and ideas in the online football manager game http://www.hattrick.org
My team is LastRavnFlying (196276) VII.402 in Denmark
Jeg smed den her i det danske, da der ikke var noget oplagt sted at ligge den offentligt, men den var ment som en engelsksproget tråd
Slettes lige så snart den kan ligges under engelsksproget del
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Spørgsmålet er om man kunne lave games related lidt bredere og så lægge den der.
Det ville være fedt hvis der var en som ville stå for ideer til games related. Det skal være et forum som drejer sig om spil generelt.
Strøtanker:
Et nostalgi forum
Et MMORPG forum (som findes)
Et freeware forum (om de spil der kommer til at findes på siden - Her kan også lægges forslag til nye spil til siden op.)
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
Ja kunne være en tråd i en online spil relateret underforum..
Jeg får ideer sådan hen af vejen, når jeg lige for lyst til at ytre mig, eller jeg ser noget et andet sted.. Jeg kan ikke bare sætte mig ned og tænke Der går det galt
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
Man kunne vel godt ligge Hattrick ind i freeware forummet. Spillet er trods alt gratis, dog kan man vælge at betale for Hattrick, hvis man vil have flere muligheder... Eller skal man vælge en helt anden og ny kategori til Hattrick...
Men ellers synes jeg at Chrølles opdeling virker rigtig nice
Den eneste forum der næsten passer hedder MMORPG.. Hvilket den jo så ikke falder ind under..
Men man skal jo ligesom vide at det ikke er et downloadkrævende spil, men er et online styret spil..