Jeg er ved at være træt af juleræset, og jeg har ikke købt en eneste julegave endnu.. -.-
Jeg er måske en særling, men forstår ikke hvorfor alle skal handle på samme tid..
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
I var nu heller ikke søde ved ham. Det var vist historien om at når katten er ude leger musene på bordet....
Jeg kastede simpelthen Guy for løverne uden at fortælle ham at det ikke var misekatte...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
Det er sjovt som alle synes at have en bedre hukommelse end jeg - jeg kan knapt nok huske missæren og slet ikke at jeg blev sur ..... Iøvrigt tillykke med kortet pep (ak - 18 allerede - jeg kan jo huske da du blot var en kåd 16-årig der lige havde indfundet sig på OG ... og jeg i øvrigt selv lige var blevet 18 og fået kørekort .... som tiden dog går) :D:D:D:D:D:D:D
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her
netop den episode husker jeg ret godt - jeg kan glæde jer alle med, at jeg siden er blevet (marginalt) bedre til at tage venstresving ..... og det var da forresten helt rart at få lidt udsigt ud til verden fra baren til en forandring ... og så al den friske luft - det skulle være så sundt
A day to love her
I det hele taget er der mange ting der ser bedre ud gennem bunden af et ølglas ... specielt hvis der har været flere af dem gennem aftenen (hold kæft hvor er den i grunden gammel den kommentar - jeg burde forny mig ... eller bare bruge noget der var mit eget)
A day to love her