Jeg har 5 dages fri fra igår af. Så er det ellers 14 dages uafbrudt slid. Så en weekend og så 12 dage igen. Jeg gider det sgu næsten ikke, men lige nu, der er det bare fri
Det kan jeg ikke. Eller jeg ved i hvert fald ikke, hvad du hentyder til. Men hvis man læser Tom Kristensens "Hærværk", så har man et billede af, hvad jeg mener.
Ja, det må man sige... Jeg har just igår afsløret for min 3. klasse at jeg skulle være far til Marts, og de var helt oppe at ringe. Nu har jeg også kun holdt det hemligt for dem siden August....
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
Ja mine kolleger vidste det godt. Børnene skulle bare ikke vide det, for kan du forestille dig at de ville gå og spørge mig: " Er hun blevet født endnu?" hver dag indtil marts...
Problemet med månederne som generelt er min største smutter, er jo fordi jeg går fra det engelske forum og indtil det danske... Der forekommer enkelte trykfejl undervejs pga det...
Desværre nej. Den er helt sikker. Deres lærer har for nyligt fået en pige også, og de var efter ham i 6 måneder. Det skægge er at deres kvindelige klasselærer også er gravid lige nu, så i løbet af et år bliver alle deres primær-voksne (fag-udtryk) forældre... Det er sgu da sammentræf.
EDIT: Ja altså hvis man nu skriver nogel forskellige ord, så har jeg faktisk lagt ordforklaring ind... såvidt jeg husker gælder det ordene: dansih, JEg .... der er et mere....hvad er det nu...
Nå men ja jeg har nogel klassiske tyrkfejl som jeg bare ikke kan naille. Jeg skriver også med mit helt eget 11 fingersystem...
Deres primær-voksne. Puha. Det er godt nok et skod ord, men det er vel meget rammende...
Ja, I er nogle, der ikke kan finde ud af at skrive med det berømte 9-fingerssystem. Dets eneste og store svaghed er, det skriver avler istedet for laver. Det giver nogle gange problemer, når man skriver med piger, der lige har fået kæreste på. "Nå, hvav avler du så for tiden"... - medfører meget sjov. Det er btw. venstre lillefinger, der hænger.
Altså hvis du spørger mig hvad jeg avler for tiden, ja så ved du det...
Som sagt er det et fagudtryk og det lugter lidt af at forældre er sekundære, men det skal ses som dem der har det overordnene ansvar for børnenes ve og vel og uddannelse. Deraf udtrykket. Hvis vi havde kaldt det for de voksne som er ansvarlige for barnet, ville det medføre at folk ikke troede at de resterende voksne på institutionen havde noget ansvar for det individuelle barn.