arbejder på det men det går nok ik så godt det der med ufølsom og irriterende har du nok meget godt i det skulle vi nok se at gøre noget ved.. en dag.. er lige for doven... hmm måske er det der fejlen er...
Ah...kærester udenfor ens værelse er stærkt overvurderet...
Jeg er her faktisk næsten 24/7, og jeg tjekker konstant nye posts, så jeg læser alt. Men det er rigtigt nok at jeg har travlt med fx Gamehunters og development, og sådan... Det er hårdt at være admin... (Så stik dog manden en kiks en eller anden....)
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
*smider en kiks og en juleøl over til chrølle* ja du skal da have noget at skylle ned med...
men jeg tror at jeg vil smutte i seng.. det er jo ved at være den tid for små børn som mig
op i skole.. fredags pils... på arbejde... fredags pils... i byen... fredags pils (eller lørdag om man vil) op lørdag morgen piller til hockey hvor efter det er tid til en pils inden vi tager til Danish metal awards 2006 det bliver en niiice weekend
Ok. Det er danske bands
En af mine kammerater spiller i dem begge. Han er ofte på "the rock" og spille. Jeg er "Roadie" for Crafted. Det vil sige at jeg slæber udstyr sammen med dem, når jeg kan komme med ud og høre dem.
Superfedt musik de spiller. Jeg skal se om jeg kan få smidt en sang med dem afsted til dig på et tidspunkt...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
hey slog lige et smut forbi når jeg nu alligevel sad foran computeren, er ikke så meget herinde da jeg skal slås med en søster og to brødre om at låne mine forældres pc (den eneste med internet. har ikke selv råd)
ellers er der ikke sket så meget i mit liv udover jeg har fået arbejde som tankpasser, eller som en af mine tidligere kollegaer sagde: tank-spasser (har arbejdet snart 6 år med det skidt)
er blevet validator på OG.... har lige pt alt for meget at lave til jeg gider det pjat...
anyway det lyder rigtig godt chrølle damn jeg glæder mig til i aften ^_^ skal desvære på arbejde i morgen kl 7.00 så kan godt være jeg skal holde igen med øllet
håber også snart at kunne være herinde noget mere, men skal lige ha råd til en computer (min bærbar stod af da jeg komme til at tabe en øl ned i den) og internet
der lå 6 mener jeg.. og de 3 af dem var rigtig rigtig gode de fik 21-25 point.. så var der en spam og så nogle der var ok som jeg ik lige er nået igennem endnu..
anway damn det var fedt i til DMeA! In Flames var alt alt for fede
Troede lige vi havde et nyt medlem, og så har du bare skiftet avatar
Men jeg ville lige sige: "Hej"
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]