Takker
Det virker som om at tingene går lidt fremad generelt for os. Vi fik os dog lige en forskrækkelse igår, da tøsen fik stærke smerter i maven og vi måtte tage til check, bare for at finde ud af at vi ikke burde bekymre os...det var ikke noget specielt...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
det er problemet med mig... jeg er ikke så kreativt et menneske, så det er ikke mig, der starter trådene med nyt og spændende at tale om. Jeg er mere en reply-type
Peps hvis du nu finder dit avatar, så lad i det mindste mig uploade det til servren, så du ikke mister det igen... hvis du altså ikke selv vil uploade det...
cielo, jeg har samme problem.. men kigger meget på andre forums for at finde noget.. og har den mest morsomme leg.. vi mangler bare nogle flere medlemmer all over før den er sjov
chrølle, tja kunne jo også bare bruge min egen gb på nettet... er bare lidt doven
hmm vi kunne jo lave vores tråd med danske hjemme sider igen... må lige kigger tilbage på OG og finde alle de gamle hittere ^_^
skal jeg poste flere tråde? eller har vi nok at tage os til
kan godt lige smide de sidste lege osv op hvis det er...
men kom til at tænke på om der var nogen der havde en debat *kigger på kualle* så det ikke er ren legestue vi har
hmmm var der mere jeg skulle ha med nu hvor jeg sidder og keder mig?.... hmmmm.. laver stadig billed analyse... har 2 timer 45 min mere inden den skal være sendt afsted.....
hmmm nåh ja total nice at man kan se hvor meget i sidder og kilkker rundt på siden... tænk at jeg først har set det nu .....
Du tænker på den feature hvor man kan se hvor meget tid en person har tilbragt herinde??? Eller???
Det ser fint ud med trådene, men fortsæt endelig hvis der er flere ting som kan leve herinde...
Kualle, jeg kan godt forstå hvorfor Peps kigger på dig... Er der ikke en eller anden ting du har lyst til at diskutere?
Ellers er der også en meget levende engelsk sektion (og dev sektion) som er værd at besøge (hvis man kan).
Hmm... En diskussion. Jeg er jo blevet gammel, må I forstå. Jeg interesserer mig for sådan noget plat noget som det danske sprog, lyrik, føelser og spidsfindigheder.
Men tjah, man kan vel altid komme med en eller anden rabial holdning og forsøge at forsvare den til sidste blodsdråbe - hvad med sådan noget som, Danske soldater skal trækkes ud af Irak! ...
Ej, peps, jeg ved det ikke.
yup chrøl der er også noget med hvor mange hits man har på siden... der er mange nice ting hvis man gider sidde og klikke uhæmmet rundt som jeg gør når jeg keder mig...
jeg kan da godt lige smide 2 lege mere op... og kan da gost lige kigge efter et emne der trænger til noget debat... men synes nu at kualle er noget bedere end mig til det...
Edit: du har frit slag... du kan jo altid provokere lidt
Så pepsi. Nu er der skrevet. Det er faktisk en væsentlig disputs, hvorom jeg er splittet mig selv. Så nu prøver jeg nogle argumenter af, hvis derkommer liv i debatten .
jo jo jeg har lige læst den men ved ik lige helt hvordan jeg skal sætte det sammen.. bliver nok først i morgen hvor jeg bedere kan samle min hjerne *lister over i baren og nupper en x-mas*
Edit: fandt lige den her side... http://forum.vgcats.com/archive/index.php?f-30.html
så kan i jo se om der er nogle spil vi har lyst til at prøve... men meget af det er ren spam... men tag da et kig hvis det er
senere idag vil jeg lige poste nogle tråde så nye medlemmer kan føle sig mere velkomne... vi har ikke rigtig nogle tråde hvor de kan poste de første 5-10 gange.. så finder lige nogle...
kom ik lige online i går.. kom lidt sent hjem og havde ik lige tid.. men vi når jo nok det hele...
min mor og en veninde vil nok sige at jeg umulig kan få stress så jeg vælger at tro på dem... jeg når jo nok det hele... er hjemme ca 2 timer om dagen lige pt.. 1 time til at spise 1 time til lektier mm... det er gooo tid