Jamen glædelig jul da.
Jeg håber at alle får hvad de ønsker sig. Vi har helt glemt at poste ønskesedler herinde!
Her er min:
1. Langærmede T-shirts (Gerne med skrift eller fedt motiv) Jeg er åben for farver undtagen gul, orange og lyserød J.
2. Penge til cowboybukser.
3. Forårsjakke.
4. Hørbukser i en lys variant (ikke sand). Skal ikke være til pænt brug, men til hverdagsbrug. Str. 52/34 (Afhængig af hvordan de opgør det.)
5. Afslapningsbukser. Spørg Tanja.
6. En tyk trøje/cardigan med hætte i en ”pæn og stilet” udgave.
7. Penge til løbesko.
8. Heroes sæson 1 DVD-boks.
9. Die Hard 4.0 DVD
10. The Simpsons movie DVD
11. The Bourne Ultimatum DVD
12. (Penge til) En projektor til at smide billeder/film op på væggen. Må gerne være noget ordentligt.
13. Terry Pratchett: The science of Discworld I + II, Going Postal, The last hero, The amazing maurize and his educated rodents.
14. David Langford: The leaky Establishment.
15. Jasper Fforde: The big over easy, First among sequels, Something rotten, The fourth bear.
Bøgerne er svære at finde i DK men kan købes via
www.amazon.co.uk (De koster ca. 5£ stykket = ca. 60 kroner. De behøver ikke at være hardback.) Koordiner med Tanja på mobilen.
Traditionen tro holdt vi juleaften hos min mor igår, og der scorede jeg Heroes Sæson 1 og to fælles ønsker. En Stelton brødpose...Hurra....hm.... og En herredyr barnestol til bilen. MEGET STORT OG ÆGTE HURRA! Og så fik jeg løbebukser som også er gode til afslapning af Nissen - med stor sandsynlighed med Tanjas hjælp, for jeg undrede mig over at hun fortalte mig hvor hun havde købt dem, hvis de skulle byttes, når det nu var nissen som havde givet mig dem....