Jeg tror godt at jeg kan strække pengene til at række 2 uger

Der er da ikke så langt til Nærum fra dig
Ok, men udover det så har jeg lige siddet og skrevet et langt og udførligt svar de sidste 10 minutter, og så f*ckede den op og slettede det hele, så du får lige highlightsene. Spørg endelig hvis jeg skal uddybe noget.
Vi bruger Project Wonderful fordi jeg samarbejder med Ryan North som ejer det. Det kan give os nogle fede fordele, og jeg har med stor sikkerhed allerede skaffet os en rigtig god deal på de kunder PW skulle modtage gennem os. Min plan er at foreslå alle spiludviklerne, vi hoster spil for, at reklamere for deres spil og hjemmesider gennem Project Wonderful. Det tror jeg kan give os en god indtægt hvis det lykkes at få mine vilkår opfyldt. Vi snakker omkring 15% af alle de penge de smider på reklame. Det vil sige at for hver dollar de bruger, så får vi 0.15$ hvilket er halvdelen ca. af hvad vi skal bruge til at dække vores hosting udgifter. Da Ryan stadig tjener 10% af nogle penge han ikke havde fået ellers, er han tilfreds. Hvis vi siger at vi får 10 uviklere overbevist til at bruge PW, og de begrænser sig til at bruge 1$ om dagen på reklame, så hr vi allerede tjent 1,5$ om dagen. Det er ikke skide meget når man ser det sådan, men hvis vi nu lige ganger det op...
1,5 x 365 = 547,50$
Altså ca. 3148 gode danske kroner om året.... Ja så ligner det pludselig noget...
Og det er vel at mærke hvis de kun bruger 1$ om dagen... og hvis vi kun får overtalt 10...
Bagdelen ved Project Wonderful er deres begrænsede demografi, og at man kun kan reklamere gennem visuelle små bannere. Tekstannoncer er der ikke noget af...
Adbrite.com er de reklamer som bliver vist ved siden af post- og quickreply boksene. De fungerer ligesom Googles tekstannoncer, men med andre udtryksformer ser det ud til. Umiddelbart vil jeg tro at de kan dække halvdelen af vores hosting på kort sigt. Jeg er dog ikke helt færdig med at undersøge dem og hvordan de virker og hvad deres forcer er...
Umiddelbart tror jeg godt vi kan beholde dem, men nok kun som de er i footeren lige nu. Jeg er ikke sikker på at de bliver ved siden af quickreply boksen for eksempel.
Nu endte det alligevel med at blive lidt udførligt, men skriv hvis du vil vide mere om et eller andet.