Forsinket tillykke med de 18, Pepsi!
Og tillykke med kortet, Chrølle!
Så er det slut på skolen... har sådan en tom fornemmelse indeni.. det er vildt underligt.. Som en ud af få kunne jeg bare ikke græde da jeg skulle sige farvel.. selvom jeg gerne ville.. det kom først, lige præcis jeg forlod skolens område i bilen... Så kunne jeg godt...
Er der andre her der har prøvet sådan en sidste dag på efterskolen?
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]
Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Jeg var til jobsamtale i Silvan her klokken 09:00 efter at have sovet i 5 timer..
Fik sgu jobbet! Jeg er nærmest på fuldtid her i sommerferien... eller dvs. ca. 20 timer om ugen... med 59.41 kr som basisløn, og så er der derudover tillæg i weekenden og efter 17:45 i hverdagene, og så er der bonus hver måned hvis der er overskud i firmaet.. Det virker som en rigtig god personalepolitik, og jeg glæder mig til at starte på mandag klokken 12.. Det bliver rart at tjene nogle penge, når jeg nu har levet udelukkende af lommepenge det sidste år på skolen...
Så derfor - Jeg gir en omgang!
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]
Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Det lyder godt... Tillykke med jobbet. Bare lige for at sætte noget på plads. Du er på deltid med 20 timer... Fuld tid er 37 timer.
Men det lyder som en god personalepolitik, og det skal sgu nok blive godt.
Jeg laver forresten lige den der announcement om hvis du er tilbage. Jeg laver den lige til almindelig sticky i stedet for.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
Chroelle wrote:Jeg ville da bare lige annoncere herinde til dem der ikke læser den engelske bar at jeg nu har fået mit kørekort. Og jeg har fået kørt lidt rundt og vænnet mig til bilen.
Det er sgu fedt.
Hvor mange af jer har kort?
Det er godtnok lidt sent at kommentere, men vil da også gerne ønske dig tillykke med dit våbencertifika.. jeg mener kørekort
Ja - jeg har da også kørekort - et par stykker kan måske også huske hvordan jeg ramponerede (den vel nu, nærmest forladte) bar på OG fordi jeg endnu ikke helt havde styr på venstresvingene - oh well - those were the days, som man siger :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
*tager en øl*
EDIT: glemte næste side ^^' - tillykke med jobbet Chillum :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D - al respekt til folk der arbejder i byggemarkeder - jeg for koldsved bare ved tanken om hvad jeg skulle sige hvis hr Clausen henvendte sig for at spørge hvilken boremaskine han burde vælge, eller hvilken træbeskyttelse der er bedst til ubehandlede fyrretræshegn der vender mod vest :S
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her
Find den dyreste (især hvis du er bonuslønnet) og sig så: " Du skal bruge denne model. Den passer perfekt til dine behov". Og skru så dit mest troværdige smil på
Guybrush wrote:
EDIT: glemte næste side ^^' - tillykke med jobbet Chillum :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D - al respekt til folk der arbejder i byggemarkeder - jeg for koldsved bare ved tanken om hvad jeg skulle sige hvis hr Clausen henvendte sig for at spørge hvilken boremaskine han burde vælge, eller hvilken træbeskyttelse der er bedst til ubehandlede fyrretræshegn der vender mod vest :S
FOR du koldsved. .
Jeg hader livet for tiden. Endelig finder man en ånd, der kan hjælpe een med ikke at grave sig dybere ned i sølet, og måske endda se lyset på et tidspunkt, og så tør hun ikke.
håber ikke dit livshad graver alt for dybt ^^' - se på de lyse sider - det er sommer, fuglene synger, regnen vælter ned og behøver ikke tænke på eksamener, rapporter, snit osv. i en lang periode
håber i øvrigt talen gik godt ... og du ikke faldt på vej op på stolen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her
Det gik fint, undtaget et sted, jeg fik udtrykt noget andet, end det jeg mente. Det gav modsat mening.
Men jeg har fået to venner på det seneste. Så det kan jeg glæde mig over. Jeg troede, jeg var ved at få tre. Jeg hader parforhold, de sætter så meget i stå. Godt jeg er ude at det pis.
Godt du er ude af det....Som I tøsen og dig er ikke længere eller hva???
OG....
Don't forget to laugh and dance and smile.
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE.
*Virtuelt fløjt*
(Virker bedre uden en virtuel jay i kæften)
Jeg er som sagt lige kommet hjem fra NY i dag. Tog afsted derovrefra klokken 17.05 tirsdag aften og landede her i lejligheden klokken ca. 16.00 onsdag. JEg har fået 20 minutters søvn og er totalt jetlagged.
Man skal dog lige regne en 6 timers tidsforskel ind i det regnestykke. Begge tidspunkter er lokal tid.
Jeg er nu vågen på min 29ende time med undtagelse af 20 minutter i flyet.
Men fed tur - hold øje med en rejselog i den engelske afdeling.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
hey drenge... bliver lige lidt mere i det lidt inaktive spor... skal på arbejde stort set hver dag fra kl 06 til 22 denne uge... gider ikke lige gå i seng.. skal jo snart op ^^