Jeg tager C: Magnus Carlsen
Og begrundelsen herfor er at der var 1/3 chance for at gætte rigtigt
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
1) Emanuel Berg. Svensk stormester, han deltog faktisk ved det stævne, som jeg havde en lille finger med i spillet omkring, men også kun en meget lille.
2) Emil Sutovsky var slet ikke med, men er dog en fantastisk skakspiller.
3) Magnus Carlsen er vidunderbarnet fra Norge. Der heldigt besejrede P. Heine i finalen 2-0. Første parti burde Peter have vundet.
4) Peter Heine Nielsen er Danmarks bedste skakspiller for tiden, på trods af, han startede som 17 årig med at spille.
Hvis man er heldig mere end een gang, så er det vel der, det holder op med at hedde held, og dermed går over til det man i daglig tale kalder talent ?
Anyway. Det lyder som om det er min tur, selvom jeg var nødt til at læse dit indlæg igennem mere end een gang, da "svaret er korrekt", men der er afgivet 2 svar
Hvornår blev det første billede taget af en tornado ?
A: 1884
B: 1904
C: 1924
D: 1944
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
nu er tornadoer (pga. deres ret store indhold af støv, vand e.lign. der hvivler rundt i dem ret) ret synlige, så jeg vil skyde på 1904, men det kan naturligvis godt være kameraudstyret var for kluntet til, at det endnu var lykkedes dengang
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her
FogToo wrote:Hvis man er heldig mere end een gang, så er det vel der, det holder op med at hedde held, og dermed går over til det man i daglig tale kalder talent ?
Nej?! Fordi jeg er heldig at skrabe et lod, så jeg vinder 50 kroner mere end een enkelt gang, så har jeg da ikke nødvendigvis talent.
Du kan ikke dele det så stringent op. - det er meningsløst.
Og var han så uheldig eller talentløs, da han smider en vundet stilling væk til Steffen Pedersen, fordi han overser en mattrussel (i blindskak, det skal nok lige med).
Så går jeg efter c. Fotografiapperaterne (det hed de dengang) var ikke hurtige nok før, og 1944 er simpelthen alt fo sent. Troldmanden fra OZ var udkommet der, og hun flyver trods alt væk i en tornado... (som er filmet).
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
Så kan jeg afsløre at det så sandelig heller ikke var korrekt. Det skete allerede i 1884
Svarmulighed A var den korrekte, hvilket der ikke var nogen der gættede på.
Så her får I lige et nyt spørgsmål I kan få lov til at lege med
Hvor mange penge havde Abraham Lincoln i lommen da han blev myrdet ?
A: 2$
B: 5$
C: 7$
D: 9$
Så er vi da helgarderet Men GB havde ret.. Han havde 5 sølvdollars i sin lomme, da han blev skudt
Chrølle har fuldstændig ret - Guybrush arbejdede i den sidste del af serien i 'Tea & Cupcake Department' - i den resterende del af serien arbejdede han slet ikke i noget depardement - han var såmend ansat på deltid og vaskede gulve. Man hører endvidere kun om to mennesker i Tea & Cupcake - depardementschefen Pitkin, og så Guybrush
nåja - Chrølles tur
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her